Pozycja witryny lub strony w google decyduje o tym, jaki ruch uzyska i jak dobrze może się pozycjonować. Dzieje się tak, ponieważ wyszukiwarki są w stanie wygenerować algorytm na podstawie pozycji witryny.
O umiejscowieniu witryny lub strony w wyszukiwarce decyduje jej „naturalna” pozycja. Pozycje naturalne są określane przez trafność treści i jej znaczenie statystyczne. Istnieją również określone pozycje dla określonych słów kluczowych, które zostały uznane za ważne dla danej niszy lub branży.
Jednym ze sposobów na poprawę pozycjonowania witryny jest optymalizacja treści pod kątem określonych słów kluczowych, aby zapewnić, że użytkownicy znajdą Twoją witrynę, gdy przeprowadzają wyszukiwanie związane z tymi słowami kluczowymi. Im bardziej konkretna jest Twoja treść, tym wyżej będziesz w rankingu i większy ruch uzyskasz z tego słowa kluczowego.
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest ważna dla wszystkich rodzajów stron internetowych, ale jest szczególnie trudna dla małych i lokalnych firm. Oto kilka sposobów, dzięki którym mogą umieścić swoją witrynę na szczycie wyników wyszukiwania Google.
Pozycjonowanie stron w google zależy głównie od umiejętności zajmowania wysokiego miejsca w Google. Można to zrobić, oferując wyjątkową propozycję wartości, która nie była oferowana przez inne witryny internetowe lub rozwijając witryny, aby były bardziej trafne. Pozycjonowanie zależy również od rynku, na który kierujesz reklamy i od tego, czy Twoja firma pasuje do tego, czego ludzie szukają w danym czasie.